۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند اعترافات جالب عزت الله ضرغامی در خصوص دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی حماس حملات تروریستی رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد لبنان شکایت جنایتهای رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت می‌برد فائزه هاشمی از زندان آزاد شد دبیر کل سازمان ملل: وسایل غیرنظامی نباید تبدیل به سلاح شود آمریکا ۱۲ ایرانی را تحریم کرد + جزئیات (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) احضار سفیر روسیه در پی اخراج ۶ دیپلمات انگلیس حکیم اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد سازمان ملل طرح تحریم صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را تصویب کرد شباهت بیسیم‌های منفجر شده در لبنان با بیسیم‌های ایرانی+تصویر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) نخستین اظهارنظر سفیر ایران پس از مصدوم‌شدن در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی دیپلمات طالبان: چون موسیقی حرام است، هنگام پخش سرود ملی پاکستان بلند نشدم شهادت اعضای سپاه پاسداران در ماجرای پیجر‌ها تکذیب شد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: صهیونیست ها قصاص خواهند شد
سرخط خبرها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است

  • کد خبر: ۲۵۱۶۱۴
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است
نشست مشترک مدیرکل دادگستری خراسان رضوی با شهردار و شورای معاونین شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس، در این نشست با اشاره به مجموعه خدمات و پروژه‌های محوری شهرداری اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری تأکید ما بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که همچون زخمی بر پیکره شهر خودنمایی می‌کرد و همچنین آغاز پروژه‌های جدید براساس نیاز واقعی شهر است که منفعت آن به کل شهر برسد. حاشیه شهر نیز از اولویت‌های شهرداری قرار گرفت که در این راستا قریب به ۴۰ پروژه طی سال ۱۴۰۲ تا کنون به بهره‌برداری رسید و تعداد ۳۰ پروژه جدید آغاز شده است.

وی ادامه داد: نکته بعد درباره پروژه‌های زودبازده است که با مشارکت مردم محلات این پروژه‌ها انتخاب شد. بر همین اساس ده‌ها پروژه را که به راهگشایی و خدمت بیشتر به مردم منجر می‌شده است اولویت‌بندی و اجرا کرده‌ایم.

شهردار مشهدمقدس در ادامه با اشاره به همکاری‌های بین قوه دادگستری و شهرداری مشهد افزود: اعتقاد داریم قوه قضاییه با رویکرد خدمت به مردم همواره در کنار شهرداری قرار می‌گیرد و در مسائل مرتبط تسهیل‌گری ویژه‌ای را اجرا می‌کند که این موضوع به خدمت برای مردم کمک دو چندانی می‌کند.

مشهد شهر ملی و بین‌المللی است و همه باید به شهرداری کمک کنند

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین زرندی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به مردم بیان کرد: امام حسن عسکری (ع) در روایتی می‌فرمایند که که اگر ایمان به خداوند متعال و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار بدهید قطع به یقین اجرش با خداست و این موضوع درخصوص خدمات شهرداری با توجه به نوع فعالیت‌هایش و اینکه به عنوان یک نهاد خدمتگزار است، کاملا صدق می‌کند و از این باب شما هم در پیشگاه خداوند مأجورید.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: ما در شهر مشهد مقدس و در کنار ولی‌نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) کار بسیار سختی را بر دوش داریم چرا که باید خدماتی که در این شهر برای مجاوران وزائران انجام می‌گیرد، مورد قبول حضرت رضا (ع) هم باشد.

زرندی ادامه داد: آقای قلندر و همکارانشان در شهرداری مشهد تلاش شبانه‌روزی ویژه‌ای دارند. همین پروژه‌هایی که طرح موضوع کردید، به عنوان یک خدمت کم‌نظیر به ساحت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است و باید گفت که خدمت به مردم مشهد به نیت خدمت به حضرت رضا (ع) در حال انجام است و گزارش کار به حضرت رضا (ع) است که باعث برکت بیشتری شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های کار که بسیار مرتبط و مهم است، این است که اولاً این خدمات که به مردم ارائه می‌شود امیدآفرین باشد که الحمدلله هست. نکته دوم این است که چون این اتفاقات خوب در ساحت جمهوری اسلامی بروز می‌کند باعث جلوه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌گردد.

وی افزود: بر همین اساس هر چقدر در مورد این پروژه‌های خدمت‌سان شهرداری بیشتر با مردم صحبت نمایید هم مشهدی‌ها و هم زوار بهره بیشتری می‌برند و منشا خیر برای خود مردم می‌شود.

زرندی با تاکید بر استفاده بیشتر شهرداری مشهد از فرصت‌های اطلاع‌رسانی شهری و رسانه‌ها و لزوم ارتباطات بیشتر مدیریت شهری با مردم و زائرین، ادامه داد: امیدآفرینی و نشان‌دادن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریت شهری و انعکاس این خدمات و پروژه‌ها در قالب‌های هنرمندانه و بسته‌بندی‌های رسانه‌ای و جذاب یک اصل است که نباید فراموش شود. در کنار آن نیز باید شرایطی به وجود آورید که جدول خدمات و پروژه‌های بی‌شمار شهرداری برای مدیران شهری، استانی و ملی آماده شود. چراکه ضمن آشناشدن مردم با خدمات شهرداری، این خدمات بهتر، سریع‌تر و انشالله دقیق‌تر محقق بشود و مردم نیز بیشتر بهره‌مند شوند.

شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهر مشهد به دلیل وجود مضجع منور رضوی و حضور میلیون‌ها زائر یک شهر ملی و بین‌المللی است افزود: انجام کار‌های خدماتی برای مردم به نوعی تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی می‌باشد و از این باب همه مدیران دستگاه‌های دیگر نیز باید کمک بکنند که شهرداری در خدماتش موفق‌تر باشد. به همین نسبت قوه قضاییه و بنده به نمایندگی این دستگاه عدل‌محور اعلام آمادگی می‌کنم که در هر جایی بتوانیم گره‌گشایی برای خدمت‌‌رسانی بیشتر به مردم داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد و قوه قضاییه نقش خودش را ایفا خواهد کرد، همانطور که در این مدت هم تلاشمان را انجام دادیم و سعی کردیم در این زمینه‌ها کمک نماییم.

مدیرکل دادگستری خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: موضوعات مربوط به مشهد مقدس و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی، موضوعی نیست که فقط از عهده یک دستگاه بربیاید. همه دستگاه‌های مختلف باید در کنار هم تلاش کنند. شهرداری مشهد در زمینه خدمات‌رسانی پیشانی کار است و ذیل آن باید همه مدیران در بخش‌های دیگر به این نهاد خدمتگزار کمک کنند. از مدیران برنامه‌ریز در پایتخت نیز می‌خواهیم که مشهد را شهر ملی و بین‌المللی ببینند و برای ارائه خدمات به میلیون‌ها نفر از مردمی که در این شهر ساکن هستند و یا هرساله مشرف می‌شوند بتوانند کمک‌های بیشتری داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->